Jonnika

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jonna - 23 augusti 2011 19:15

Ja!! Jag hade tänkt blogga i går efter jag såg Svenska Hollywood fruar men då laggde det....och sen kring 5 tiden i dag hade jag tänkt blogga, men då lagga det igen!!   

I dag så har jag varit i skolan. Men jag glömde min skåknyckel hemma,jag vet klumpigt.  Men jag behövde ändå bara två böcker där i från och dom fick jag låna av andra, tack! Så jag slapp knipsa låset,som tur var! 

Ja vi får ju se om det går att publisera det här inlägget....det var nämligen det som tjorvade i går.   

Idag på skolan var dagen seg, jag glömde som sagt skåp nyckeln, och alla lektioner på förmiddagen var tråkiga och sega. Men sen på eftermiddagen hade vi hemkunskap, vilket jag tyckte var kul! Vi fick egna jätte fina kokböcker mm  


Är det bara jag som hatar wb-iga reklamer?   Typ sånna dära asfula med knallig text, helt vit bakgrund och dåliga blider, det ser inte alls trovärdigt ut. Reklamer som typ "E-darling, hitta gammal klass-kamrater, vart gick du skola, få vitare tänder, gå ner 50 kilo i vikt på 3 dagar." Alltså, det är helt omöjliga saker som dom ibland gör reklam för? Värsta wbsen   

Ja nu håller jag tummarna för att det går att publisera *håller tummarna*


Och till sist, bara för att jag tycker dom är så söta --->   

Av Jonna - 22 augusti 2011 20:14

Nu har jag ändrat lite på färgerna! Jag tycker det blev fint... Glada färger, och positiva tankar! Kom ihåg det, positiva tankar! *Säger till mig själv*   

Helt plötsligt så blev jag sugen på att spela Maria Kart Wii?!    Jag som skulle titta på Hollywood fruarna i dag? Hahaha inte så konstigt då jagh även är en Mario-Brothers nörd  

Btw, jag kunde inte låta bli att göra ett inlägg till!  Det här kommer nog bli en lite hobby för mig! Det är ju lika bra då resten av mitt liv är väldigt tråkigt *suck*   

Jaja, nu vet jag inte vad jag ska skriva längre. I morgon ska jag lära mig mer om hur man sätter in bilder,(inte för att det kommer bli så många) ,hur man byter text typ på texten m.m   


Jag tycker värkligen att smylisarna här är sååå gulliga! Så om ni undrar är det därför det blir mycket smylies!  Hejdå och hare bra! 

Av Jonna - 22 augusti 2011 19:41

Hej! Idag är det ju premiär för Svenska Hollywood fruar på tv3! Jag måste värkligen säga att jag ÄLSKAR Maria Montazami! Hon är värkar så snäll och rolig... Jag läser hennes blogg   

Dom andra Hollywood fruarna har jag inte så bra koll på...jag kan ju säga att jag inte har lika bra intryck av dom. MEN, jag kan nästan iget om dom och har knappt tittat på pogramet tidigare så man ska ju inte säga något om dom innan man vet någonting om dom. 


En till grej jag värkligen älskar är att göra inlägg här på bloggen! Ni ska veta att jag älsar att skriva-jag tycker det är kul. Jag ska ändra headern lite (visst är det header det kallas?) Iallafall, jag ska ändra färger och sånt. Men inte just nu tydligen. Det kommer upp en ruta att jag inte kan öppna den sidan?! Alltså den sidan där vart man ändrar färger och sånt. Men, jag ska försöka sernare, för jag har ju bra tålamod. Åtminstone ibland. Men jag gillar header lite granna som den är nu för att den är lime grön med blommor. Lime grön påminner mig om Sims, och jag älskar Sims! Jag är en Sims nörd haha  Jag spelar både 2:an och 3:an    

Men just det, till baka till headern! Som sagt, så gillar jag den lite hur den ser ut just nu, för att den påminner om Sims, och det är blommor på den. Jag gillar blommor. Jaja, det här var väll allt för detta inlägg. 

Ta hand om varandra!  

Av Jonna - 22 augusti 2011 19:04

Ja, även jag har fastnat för det här med bloggandet. Jag tycker värkligen att det är kul att läsa andras bloggar, och jag har under ett litet tag funderat om jag också ska börja blogga.... Så jag testar! Jag kommer inte ha så mycket blider här på bloggen, eller jag kommer åtminstone inte att ha blider jag själv har tagit. Varför? Jo för att det ända jag vill med "min blogg" är att skriva ner mina tankar och åsikter. Jag tycker att jag inte är någon människa som ska blogga, andra kanske tycker att jag är konstig,dum,ful eller tråkig. Men jag bryr mig inte, för det här kommer vara en blogg med text! Den är mest till för mig själv om jag säger så.Inga bilder.


Angående namnet på bloggen:

Ja, namnet på min blogg är ganska fånigt. Men eftersom jag inte vill gå ut med mitt riktiga namn, så har jag det här namnet i stället. Jag tycker det var jätte svårt hitta på ett namn till bloggen, antingen var namnet jag ville ha upptagen eller så lät namnet helt fail. Fast det namnet jag har nu kanske också låter fail?

 

Men i alla fall, jag börjar blogga!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards