Jonnika

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Jonna - 26 augusti 2011 23:58

dör/dör/dör första gångerna jag såg den här xD Nu har jag nött den lite och då är den inte lika rolig längre...men älskar den iaf :)<3

Av Jonna - 26 augusti 2011 23:36

För det första vill jag bära bäretta, Jag gillar INTE Justin Bieber. Och sen:

Varför måste man alltid "rösta" när det gäller han? Rösta på att han ska komma till Sverige, rösta på......ja inte vet jag. Men man måste jämt rösta på han. Varför? Varför får han egen film? För att han har blivit känd på några år? MJ behövde dö för att få en film. Jag hatar inte Justin Bieber, det kan jag ju inte göra. Men jag tycker att han är en vanlig ful kille helt enkelt. (Det enda o-vanliga med honom är väll att han är känd?) Men en sak som jag värkligen värkligen hatar hatar hatar är hans morsor till fans!!! Hans fans som värkligen "älskar" försvarar honom till 110 som om det vore deras barn. Man får inte kritisera honom på det minsta lilla sätt. Inte får jag flipp om någon säger något dåligt om tex Kent som jag gillar. Nej, Justin Bieber gillar inte jag. Men en sak till: Varför får JB fans älska Justin Bieber menans vi som inte gillar honom inte får hata honom? Fansen säger: Man kan inte hata någon man inte har träffat!! Men då frågar jag: Hur kan man älska en person man aldrig har träffat? 

  USCH!!! Hahahahhaha ritade bilden själv så inte bästa kvallan :P 

Av Jonna - 26 augusti 2011 20:41

Ja hur byter man bild i den gråa lilla rutan? Jag trodde att jag skulle hitta det lätt som en plätt men det var nå så ut i yttre mongoliet så svårt. Aja....får väll söka vidare.   SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT ♥

Av Jonna - 26 augusti 2011 20:27

 HAHAHAHAHAHHAHAHAH, My litte pony medwurst kanske är gott? hahahahahah xD 



Av Jonna - 26 augusti 2011 16:22

Jaha då var första skol veckan avklarad! Jag slutade klockan tre i dag-rätt tidigt... 

Nu sitter jag här och bara chillar :P   

I dag så har det varit dåligt väder hela dagen. Och hela dagen har vart tråkig ochså... inget kul har hänt. MEN det är fredag! :D 

*It's friday friday,getting down on friday* Hahaha nej skoja bara xD 

Jag vet, låten är gammal men jag älskar den här remixen. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards