Jonnika

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jonna - 28 oktober 2011 18:53

             

     

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA <3 

Av Jonna - 28 oktober 2011 16:45

jag orkar inte: 


försöka se snygg ut på bild. 

redigera bilder så att det blir tre bilder av samma som sitter i hop.

censurera min hand eller näsa eller någon annan sån där skit bara för att det ska se snyggt ut. 

skryta med att jag har en ovanlig hårfärg. (rosa och turkos är ett mycket bra exempel.)

ta kort på mitt öga. 

redigera kortet på ögat så att det ska se coolt och att man värkligen ska SE hur mycket mascara man har. 

ta kort på mig i spelgeln varende dag och sen skriva "dissa min näsa, dissa min hand!" även fast du har redigerat bilden. 

säga att jag är så ful så att alla andra ska låssas och säga "nej du är jätte gullig!" och sen säga att dom ljuger och har fel. 

jag orkar inte hålla på och säga "du och jag föralldig, bästa vän, BFF<3<3<3<33<3<3"

skriva :-) ibland och ibland bara :) för att låta vuxen. 

skriva saker som låter vuxna för att låta mogen. (det är bara omoget)

säga på min blogg att alla är fina och jag respekterar alla fast du inte gör det irl. 

klaga på att min bloggdesign "inte blev så fin", för att försäkra mig om att alla andra inte ska tro att jag tycker min fula desing är snygg. 

jag orkar inte ta "bråk-sms" (inte för att jag får några sms) seriöst. 

färga mitt hår i en ny färg varje månad. 


jag orkar inte vara som er. 

Av Jonna - 28 oktober 2011 16:36

tjo bre vad händer jao? nej skojja alla barn ;************************ är ingetligen rätt deppig nu men orkar inte skriva ett depprimerat inlägg :))))))))))


nej skojja har ändrat till röd design JA BRA HEJ.

bara för att jag inte har någon annan bild ;)))))) ;))))) ;))))) ;'))))))  

Av Jonna - 22 oktober 2011 12:18

Ja...jag håller på att testa lite olika blogg bakgrunder och sånt, så jag kanske kan börja blogga seriöst någon gång i framtiden? HAHAHHA xD Jo men, det är ju det jag vill.....tror jag x) Nej jag vill ju inte bli en stor bloggar och ha det som yrke, men mer som en hobby.     <---Söt sak jag hittade! x)<3

Av Jonna - 20 oktober 2011 15:47

inget är roligt längre. inget är bra. inte ens bra musik är bra. jag gillar inte musik längre. jag gillar inget. förutom robot unicorn attack. hatar allt.

Av Jonna - 18 oktober 2011 17:49

 

problem?

awesoooom!!

   always i wanna be whit you, and make belive whit you, and live in harmony,harmony, oh love xD xD XD

Av Jonna - 17 oktober 2011 20:15

  lol xd

Av Jonna - 17 oktober 2011 20:09

lol har suttit och spelat Robot Unicorn Attack! :D <3<3<33<3<3<3

och worlds hardest game...har som längst kommit till nivå 10 på det. nivå 10 är värkligen as svår klarar den aldrig!! >.<

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3  


Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards