Jonnika

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Jonna - 4 oktober 2011 21:28

MEN HEJ. SKRIVER MED CAPS NU. LÄNGE SEN JA BLOGGA. MEN VEM BRYR SIG. NU KOMMER EN SÅN DÄR TIDSFÖRDRIV ELLER VA MAN NU SKA KALLA DET.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Det står: "Basen, vad är det egentligen en kubikfot?" HAHAHHAHAHAHAHA så fult xD

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En fläkt.

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Svenska Hollywood fruar i går tror ja........har inte sett på tv i dag.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

21:45 EEEEEE oj ja hade fel klockan var 21:33 wopshi

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

FLÄKTEN HAHAH. x) 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Senast när ja var utomhus var i dag på dagen.....var ute med dogsen. 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

hmmmmmmmmmmmmm..........en blogg och så googlade ja nå tror ja.

8. Vad har du på dig?

morgonrock hahahahhahahahah

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

nej kommer inte i håg......jag tror att jag drömde om nå berg det var det enda jag kom i håg!?

10. När skrattade du senast?

I dag för inte så längesen :D

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Två tavlor, hyllor. 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

jooo då....en död ekorre bland annat ;)) nej men jag vet inte o.O ja är kontig så ja svarar min spegelbild. 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

den är väll rolig,,

14. Vilken var den senaste film du såg?

ee oj, ser nästan aldrig på film.......vet inte :S

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

för det första så skulle ja betala alla räkningar och göra mig skuld fri, sen så skulle jag köpa ett stort och nytt och fint och lyxigt hus, med lyxig inredning, och sen skulle jag resa till USA. 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

hm,,,,att jag har ett födelsemärke på vänster stor tå?? xD <3

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Jag skulle göra så att alla slöfockar som inte är sjuka och som inte jobbar som bara är hemma och latar sig (som många här) skulle få lyfta på sina arslen och börja jobba typ dom kan gå och ge mat åt stakars afrika barnen.

18. Tycker du om att dansa?

inte seriös dans, men oseriös dans själv hemma är väll kul i bland??? x')

19. George Bush? va näääääääääääää, kött xDDDDDDD

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pojke: Wilhelm

Flicka: Henri (eller Allison)

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

NEJ ALDRIG I ♥ SWEDEN

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Va?????? tror inte på gud, så tror inte att vi ses xD 


SÅ DET VAR DET DET FIN FINT VA??? VAVAVAVAVAVVA????? :D xD



Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards