Jonnika

Alla inlägg under september 2011

Av Jonna - 28 september 2011 16:03

Tju tju alla. HAR PROV HELA VECKAN -.--.-..-.:!=!=O!=!=!==!==O!=O="= 


hej då. 

Av Jonna - 24 september 2011 16:46

hej på er. gav inte upp. ska börja blogga igen. seriöst. har ändrat namn till yxasblogg, det känns mer jag. nu ska jag ändra designen. hejdå. 

Av Jonna - 24 september 2011 16:30

omogen rubrik 

nej men, jag bytte just namn på bloggen till nå namn, tänkte inte efter. orkar inte med min bajs blogg. ingen läser endå. jag är bara en liten obetydlig människa som inte betyder någonting. ingen ide. hejdå. jag orkar inte blogga. jag tar bort bloggen. 1,2,3, tiden är ute du förlorar. tar väll bort den snart. inget i mitt liv är bra. jag är ful. hejdå. 


Just kill it with fire. 

juste. man kan ändra färg på bokstäverna. man kan byta typsnitt i inläggen. man kan ändra storlek på bokstäverna. shit, det är väll därför alla ungar bloggar här. hoppet är inte ute. ska bara byta namn igen på bloggen. det löser sig. hahahaahha syk bokstäver. herrå. 

Av Jonna - 23 september 2011 20:09

Så caker header jag har nu. 

Det första citatet: "Om det blir atombomb krig på jorden dör jag hälldre av att drunkna" är skrivet av mig! :D 

Och det andra: " Jag är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö" kommer från låten Mannen i den vita hatten (16 år senare)"-Kent 

  Ja låten är inte på denna skiva, den är på Du&Jag Döden, men det här är Röd. Men jag sitter och lyssnar på deras skiva Röd nu. :) 

Av Jonna - 21 september 2011 16:25

Hej,,,,,,,länge sen jag blogga jag veeeeeeeeeeeet. men på veckorna har jag fullt upp. tyvärr.

Syk tatuering----> =!=

 vacker, mmmmmmmmmm ja

Av Jonna - 17 september 2011 09:17

Hej. Jag har inte bloggat under dom senaste dagarna...men jag har haft mycket läxor och sånt. Så ja :P 

Jaja, här är ett roligt klipp haha  xD 


Nu är det ju kört, riktigt kört! Hahaha! xD 

Av Jonna - 14 september 2011 16:56

Hej. Sitter och lyssnar på Kent nu. Underbara. Men igentligen borde jag göra mina läxor. Är helt efter och blablabla...Men jag ska göra läxorna, snart.

Av Jonna - 13 september 2011 16:54

Jag tycker inte att true talent är "true talent" för att det är PRECIS samma där som i idol, svenska folket får ringa och RÖSTA. Vad tycker ni om det här? 

   USCH!!

Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards