Jonnika

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Jonna - 9 september 2011 19:39

Tju!

DISSAR

* Min egen ritade Hiss&Diss loggo-type, den är fett ful men orka göra en finare lixom? Och jag vill inte ta en sån där rosasvartvit glansig glittrig blänkande hiss och diss sak som alla har från googel. © på min egna!


* Foki, 5-åringen vad mer kan jag säga? Skratt retande. 


* Att  jag nyss kom på värdens smartaste grej att dissa, men att ja glömde bort vad jag skulle dissa.


* Att någon har ringt för typ en timme sen, så ser man det först typ 500 år efteråt, ursch jag hatar att inte hitta svara/märka att det ringer!


HISSAR

Min egen designade loggo-type, även fast den är ful är den fett fin och gullig.


Kent,seriöstlyssnarpådom24/7seriöstjagälskardom.


♥ Jag hissar att man inte alltid behöver hissa lika många saker som man dissar alltid! 

Av Jonna - 9 september 2011 19:30

Herregud. Sorry. Men det spelar ändå ingen roll. 

Jag har velat blogga denna vecka. Men vårat internet har knapp fungerat som sagt. Men vi har varit tvungen att ha av det helt och hållet dom sanaste två dagarna för att börja få det att fungera igen. Vad gör man när man inte har tillgång till internet?Då finns det inte mycket att göra, ohja jag är en datanörd. (inget liv...) 


Föresten hade jag tängt att börja Hissa och dissa. Fast jag kommer kalla katergorin Kepp-Arnåld i stället. Ja bra hej då vet ni. 

Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards