Jonnika

Alla inlägg under december 2011

Av Jonna - 30 december 2011 19:08

Heeeeeeeeeej. Eller så inte :PpPpPpPpP


Den här dagen har varit dålig. Har bara varit jätte ledsen och skrikit :P Inte roligt, men ja.. Måste börja skaffa mig ett liv nu känner jag :P Gör ju inget sitter bara framför datorn. Jag hatar sport och gillar inte att vara med kompisar. Tips på fridits aktivitet? Fast jag har bästämt att jag ska börja måla/rita och sånt. Jag tycker ju att det är kul även fast jag inte är bra på det :(

Men min syrra hon har värkligen "talang" om man säger så! Hon är såååå duktig på att rita. Hon ritar av kändisar och sånt, och man ser värkligen att det är just den kändisen. Hon ritar även mycket djur. Önskar att jag hade fått ta kort och visa er men tyvärr är hon rätt blyg på att visa upp vad hon har ritat så de blir inte!


Kanske måste åka in till stan och köpa sån där akvarell färg eller akryl eller vad det nu heter. Jag vill ha sånna där pennor som man ritar med först på ett speciellt papper och sen så blöter man där vart man har ritat med vatten. Kommer inte ihåg vad det heter men jag kommer i håg att vi har gjort det i skolan på bilden någon gång. Jaja...nu ska jag nolife:a vidare.

Av Jonna - 26 december 2011 16:38

 

Min sim Isa träffar en kändis. (hon med den blåa ringen över sig)

  Aw, syskon kärlek :')

 

Miku och Ida är på väg ut! :P

Orkar inte ladda upp fler bilder nu x)  

Av Jonna - 26 december 2011 16:23

Ja jag spydde i natt :( Skit kul, eller så inte!   Jaja nu mår jag iallafall bättre och har inte lika ont i magen...men jag är jätte trött då jag inte nästan har sovit något i natt. Jag ligger nu och vilar och har datorn i famnen :) Jag har spelat lite sims ochså ;) och då fick 3 av mina simmar sina första kändis poeng! Roligt roligt   Kanske kommer lite bilder från mitt Sims snart.

Av Jonna - 25 december 2011 22:47

Nej, den var alldeles för lång och allt sånt shit. Och sen så råkade jag ju såklart blanda ihop "header" och "bakgrunds bild" så då försvann bakgrunden jag hade förut...:( och nu kommer jag inte i håg från vilken sida jag tog den bakgrunden i från (gratis sida) så ni hittar jag den inte :(


får ha den här bakgrunden jag ritat själv en så länge även fast den är ful ._ . och samma header som jag hade förut...  

Av Jonna - 25 december 2011 22:38

Hehe headern var för liten, hade råkat ta en annan storlek xd

men snart så ska jag göra om den till rätt storlek :)

Av Jonna - 25 december 2011 22:36

Japp, inte speciell men den duger för mig.

 

Av Jonna - 25 december 2011 00:34

Jooo, här kommer lite bilder jag har redigerat på pixlr.com

   

 

Ja, jag har ju bara redigerat dom lite då, lite ego att bara skriva mitt namn kanske ni tycker? Äsch då!

Själva bakgrunden är lånade från google.

Av Jonna - 25 december 2011 00:30

Ja, fick det i julklapp :) Har bara hunnit testa spela det ett tag men jag älskar det!

 

  

Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards