Jonnika

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Jonna - 23 augusti 2011 20:30

Yay det fungerade! Det var ju enkelt - kommer defenetivt (stavning?) lägga upp fler bra (och lite mindre bra kanske) youtube klipp här på bloggen!   

Nästa kommer redan nu, det är en låt jag älskar. Den heter "Dom som försvann" och är av Kent! Så fin text  

Av Jonna - 23 augusti 2011 20:19

Ett inlägg bara sådär, har tråkigt   

Men det här klippet får mig alltid att skratta!   

Få se om det fungerar.... är ju nybörjare på det här så ;) 

Av Jonna - 23 augusti 2011 19:38

Just nu sitter jag och lyssnar på Kent! <3 På låten Sjukhus. Kent är det bästa man kan hitta i musik väg enligt mig! Det finns ingen skiva som är dålig av dom...Kan inte bestämma vilken som är bäst utav Röd, Du &Jag Döden eller Vapen & Ammunition. Alla är bäst helt enkelt! Jag tackar och bockar för Kents musik  

  Som jag sa tidigare, så är jag en Sims-nörd, och det här är en bild från mitt spel. Bild nummer 1337 (haha, eliiiiiiiiiiiiit)    

Av Jonna - 23 augusti 2011 19:15

Ja!! Jag hade tänkt blogga i går efter jag såg Svenska Hollywood fruar men då laggde det....och sen kring 5 tiden i dag hade jag tänkt blogga, men då lagga det igen!!   

I dag så har jag varit i skolan. Men jag glömde min skåknyckel hemma,jag vet klumpigt.  Men jag behövde ändå bara två böcker där i från och dom fick jag låna av andra, tack! Så jag slapp knipsa låset,som tur var! 

Ja vi får ju se om det går att publisera det här inlägget....det var nämligen det som tjorvade i går.   

Idag på skolan var dagen seg, jag glömde som sagt skåp nyckeln, och alla lektioner på förmiddagen var tråkiga och sega. Men sen på eftermiddagen hade vi hemkunskap, vilket jag tyckte var kul! Vi fick egna jätte fina kokböcker mm  


Är det bara jag som hatar wb-iga reklamer?   Typ sånna dära asfula med knallig text, helt vit bakgrund och dåliga blider, det ser inte alls trovärdigt ut. Reklamer som typ "E-darling, hitta gammal klass-kamrater, vart gick du skola, få vitare tänder, gå ner 50 kilo i vikt på 3 dagar." Alltså, det är helt omöjliga saker som dom ibland gör reklam för? Värsta wbsen   

Ja nu håller jag tummarna för att det går att publisera *håller tummarna*


Och till sist, bara för att jag tycker dom är så söta --->   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Jonna. Men min blogg heter Jonnika. Ja då vet ni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hej?
 HEJ!!!1!!!oneone!!!1!!1
 Tja ;)
 Hejsan!
 kbry -.-'
 eh?
 *dissar*
 Konnichiwa ^.^

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards